ניהול קשרי לקוחות

ב CORNERSTONE קולג' ניהול קשרי לקוחות לומדים עקרונות ואסטרטגיות ניהול ושימור לקוחות

התוכנית מכשירה את הסטודנט

לספק שירות יעיל של קשרי לקוחות במגוון של סביבות עבודה, עסקיות ארגוניות וקמעונאיות.

במסגרת הלימודים והעבודה בתחום הסטודנט ילמד ויישם את העקרונות והאסטרטגיות של שירות לקוחות יעיל.

במסגרת מסלול הלימודים ילמדו:

*שימוש במגוון אמצעי תקשורת,

*פיתוח אמצעי תקשורת מילולית ושאינה מילולית

*התמודדות עם לקוחות.

*ניתוח שווקים ופלחי שוק היעד

*פיתוח אסטרטגיית שיווק

*תכנון מהלכי שיווק

*הגעה לשווקי היעד תוך ניצול הבנה של מחזור המוצר.

במסגרת תכנית הלימודים

הסטודנט ילמד

* טכניקות יישומיות של כתיבת הודעות דוא"ל, מכתבים,

*שימוש מושכל במגוון אמצעי תקשורת .

לימוד ויישום עקרונות ואסטרטגיות ניהול קשרי לקוחות באמצעות שימוש במגוון טכניקות מכירה והתאמתן לעולם התוכן .

ניהול קשרי לקוחות הנו תפקיד דרוש ומבוקש בכל חברה וארגון,

לבוגרי מסלול ניהול קשרי לקוחות המועסקים כמנהל קשרי לקוחות שכר גבוה ותנאי העסקה מעולים

בכל חברה וארגון בארץ ובעולם.

משרד: 03-375-2762

רונית: 050-434-1043

אלדד: 054-977-7791

Built by Guy Bardugo